Roman Kitapları
Babamın Notlarını Okurken Sen Olmasaydın PDF Oku
Babamın Notlarını Okurken Sen Olmasaydın PDF oku, PDF kitap depomuzda, Mustafa Can tarafından kaleme alınan Babamın Notlarını Okurken Sen Olmasaydın isimli kitabı siz değerli okurlarımız için hazırladık. 9789756587508 dilinde ve Kitap Kağıdı ebatında basılan ayrıca TÜRKÇE sayfadan oluşan Babamın Notlarını Okurken Sen Olmasaydın kitabı 351 olarak yayınlanmıştır. Babamın Notlarını Okurken Sen Olmasaydın kitabını 31.12.2020 numarası ile orijinalliğini sorgulayabilirsiniz. Babamın Notlarını Okurken Sen Olmasaydın PDF Oku.
Babamın Notlarını Okurken Sen Olmasaydın PDF Oku
Doğru dile getirdiği için sürgünden sürgüne koşan bir adam Neşet Hoca. Dokuzuncu yerden de kovulunca büyük şehre göç etmek, kendi ifadesi ile ‘’yer değiştirmek’’ zorunda kalıyor. Çünkü o düşünen biri.
Büyükşehri, şehrin insan üzerindeki olumlu-olumsuztesirini, çarpık yapılaşmayı, mimariyi, sanatı , sanatın her türlüsünü, sosyolojik ve felsefik açıdan bireylerin durumunu düşünüyor. Neşet Hoca bir din adamı.
Onu en fazla üzen de dinin cemaatler eliyle saflığını yitirmiş olması.
‘’Din artık, yalnızca din değildi. Din, politikacılarla tarikatlar arasında sıkışmış kalmıştı. Din, artık saflığını yitirmiş, mukaddes din, birilerinin menfaat aracı durumuna düşürülmüştü. Allah ile insan arasında yer alan, dini kendileri için bir maddi-manevi kazanç elde etme aracı olarak gören, kendilerini Batı dünyasındaki ruhban sınıfına benzer bir seviyeye koyup onlarınki gibi bir işlev üstlendiklirini zanneden birileri türemişti. Dindarlık yerini artık cemaatleşmeye bırakmış, cemaatleşmede politikaya…’’
Büyükşehri, şehrin insan üzerindeki olumlu-olumsuztesirini, çarpık yapılaşmayı, mimariyi, sanatı , sanatın her türlüsünü, sosyolojik ve felsefik açıdan bireylerin durumunu düşünüyor. Neşet Hoca bir din adamı.
Onu en fazla üzen de dinin cemaatler eliyle saflığını yitirmiş olması.
‘’Din artık, yalnızca din değildi. Din, politikacılarla tarikatlar arasında sıkışmış kalmıştı. Din, artık saflığını yitirmiş, mukaddes din, birilerinin menfaat aracı durumuna düşürülmüştü. Allah ile insan arasında yer alan, dini kendileri için bir maddi-manevi kazanç elde etme aracı olarak gören, kendilerini Batı dünyasındaki ruhban sınıfına benzer bir seviyeye koyup onlarınki gibi bir işlev üstlendiklirini zanneden birileri türemişti. Dindarlık yerini artık cemaatleşmeye bırakmış, cemaatleşmede politikaya…’’