Felsefe Kitapları
Aidiyetsizliğin Başkenti İstanbul PDF Oku
Aidiyetsizliğin Başkenti İstanbul PDF oku, PDF kitap depomuzda, Aris Abacı tarafından kaleme alınan Aidiyetsizliğin Başkenti İstanbul isimli kitabı siz değerli okurlarımız için hazırladık. 9789753448222 dilinde ve Kitap Kağıdı ebatında basılan ayrıca TÜRKÇE sayfadan oluşan Aidiyetsizliğin Başkenti İstanbul kitabı 112 olarak yayınlanmıştır. Aidiyetsizliğin Başkenti İstanbul kitabını 14.11.2024 numarası ile orijinalliğini sorgulayabilirsiniz. Aidiyetsizliğin Başkenti İstanbul PDF Oku.
Aidiyetsizliğin Başkenti İstanbul PDF Oku
“Adalar’dan İstanbul Limanına doğru süzülen bir vapurdan veya “körlerin ülkesi”nden akşam saatleri civarında batıya doğru bakarsanız, karşınızda beliren ufuk, kırmızı ve turuncunun sayısız tonlarıdır;
güneş ağır ağır denize batmaktadır çünkü.
Binlerce senedir değişmemiş olan bu ufukta çok sayıdaki Thermopylesleri bir anlığına unutup şehrin gerçek sonsuzluğunu yakalarsa kimse,
işte fakat o zaman, insana -insan olarak adlandırılmaya layık insana- ilişkin olan İstanbul’un dionizik şekilini kavrayabilir.” Aris Abacı
İstanbullu kimdir, bu şehir kimselere ait olabilir mi?
İstanbul’un arkeolojik, antropolojik, sosyolojik, tarihi ve kültürel verilerinden beslenen, kent felsefesine dair bu kitap; 2.500 yıl, 8.000 yıl ve hatta 800.000 yıl öncesinden insan izlerine sahip İstanbul’u gelmiş geçmiş tüm katmanlarıyla bir bütün olarak anlama davetidir.
güneş ağır ağır denize batmaktadır çünkü.
Binlerce senedir değişmemiş olan bu ufukta çok sayıdaki Thermopylesleri bir anlığına unutup şehrin gerçek sonsuzluğunu yakalarsa kimse,
işte fakat o zaman, insana -insan olarak adlandırılmaya layık insana- ilişkin olan İstanbul’un dionizik şekilini kavrayabilir.” Aris Abacı
İstanbullu kimdir, bu şehir kimselere ait olabilir mi?
İstanbul’un arkeolojik, antropolojik, sosyolojik, tarihi ve kültürel verilerinden beslenen, kent felsefesine dair bu kitap; 2.500 yıl, 8.000 yıl ve hatta 800.000 yıl öncesinden insan izlerine sahip İstanbul’u gelmiş geçmiş tüm katmanlarıyla bir bütün olarak anlama davetidir.