İstasyon On Bir PDF Oku

29.03.2024
41
İstasyon On Bir PDF Oku

İstasyon On Bir PDF oku, PDF kitap depomuzda, Emily St. John Mandel tarafından kaleme alınan İstasyon On Bir isimli kitabı siz değerli okurlarımız için hazırladık. 15.12.2017 dilinde ve 368 ebatında basılan ayrıca  Station Eleven sayfadan oluşan İstasyon On Bir kitabı 9786052993491 olarak yayınlanmıştır.  İstasyon On Bir kitabını Ferhan Ertürk numarası ile orijinalliğini sorgulayabilirsiniz. İstasyon On Bir PDF Oku.

İstasyon On Bir PDF Oku

Şehirlerin altında hızla geçip giden trenler artık yok…
Artık şehirler yok…
Telefon yok… İnternet yok… 
 
1. GÜN
Ölümcül bir grip virüsü dünyanın yüzeyinde bir nötron bombası gibi patlar. Haberler ölüm oranının % 99’un üzerinde olduğunu bildirirler.
 
2. HAFTA
Medeniyet yıkılır.
 
20. YIL
Seyyar Senfoni adındaki aktör ve müzisyenlerden kurulu bir grup, konserler vermek ve Shakespeare oynamak için yerleşim yerlerini dolaşırlar. Salgından yirmi yıl sonra, hayat göreceli olarak güvenlidir. Ama yeni bir tehlike belirir ve hayatta kalan herkesin tekrar inşa etmeye çalıştığı umut dolu dünyayı tehdit eder.
 
İstasyon On Bir, altı birinin hayatlarının kesişmesini anlatır. Bunlar: ünlü aktör Arthur Leander; son anda grip hususunda ikazlan Jeevan; Arthur’un ilk eşi Miranda; Arthur’un en eski dostu Clark; Seyyar Senfoni’deki bir oyuncu olan Kirsten ve kendi kendini peygamber ilan eden esrarengiz kişidir… 
 
“Çok iyi bir roman. Oldukça güzel… Bu yıl okuduğum kitaplar arasında diğerlerinin önüne çıkanlardan biri: İstasyon On Bir… Güzel yazılmış ve müthiş melankolik, uzun zaman unutulmayacak ve tekrar okunacak bir kitap.”
 George R. R. Martin, Game of Thrones’un yazarı
 
“Nadiren, bir kitap yeni bir eski arkadaşa, onca süredir okumak istediğinizi hiç bilmediğiniz bir öyküye dönüşür. İstasyon On Bir insana bunun yanı sıra hem tanıdık hem de müthiş gelen nadir bir eser, gelecek, şu an, geçmiş, ölüm, yaşam ve Shakespeare’i ustaca birbirine dokuyor. Bu gerçekten çok özel bir şey.”
Erin Morgenstern, Gece Sirki’nin yazarı
 
“…Bir aşk mektubu havasında okunuyor – kaybedebileceğimiz bütün o şeyleri ve hâlâ elimizde olan bütün o şeylerin değerini hatırlatıyor.” 
Karen Joy Fowler
 
“İyi bir kitabı bitirdiğimde biraz kızarım — daha fazla okuyamadığım ve tekrar ilk kez okuyamayacağım için küserim. Son okuduğum iyi kitap Emily St. John Mandel’in İstasyon On Bir’idir.” 
Daniel Handler, Why We Broke Up’ın yazarı
 
“Distopik kurgunun sizin tarzınız olmadığını kafanızı yoruyorsanız bile, bu harika kitabı bir denemenizde ısrar ediyorum.”
 Deborah Harkness, Cadıların Keşfi’nin yazarı
 
“Bu kitabı okurken, sürekli olarak kitabı bırakıp etrafıma baktım ve ‘Her şey bir mucize,’ diye düşündüm.” 
 NPRorg 
 
“Sanat, aşk ve insan ruhunun zaferinin bir güzellemesi…”
 Doug Knoop,  Seattle Times

İstasyon On Bir o kadar ilgi uyandırıcı, o kadar korkusuzca hayal edilmiş ki elimden bırakamadım.”
Ann Patchett

“Büyüleyici.”
People

“Muhteşem.”
Booklist

 “Hiç düşüncenizden çıkmıyor ve çok sürükleyici.”
Milwaukee Journal Sentinel

 “İstasyon On Bir içimdeki onlarca okuyucuya hitap eden türden bir kitap: Hollywood hayranlarına, çizgi roman hayranlarına,
tarikat bağımlılarına, aşk sevenlere, felaket turistlerine. Bu nefis bir kitap ve Emily St. John Mandel insanı hayretlere düşürüyor.”
Emma Straub
 
“Küstah… Eğer geri dönüp bakacak kadar yaşayabilirsek, hayat, minnettarlık ile ilgili bir kitap.”
Minneapolis Star-Tribune

“Ruh ürpertici… Mandel hem dehşet hem de empati uyandırmaktaki çarpıcı kabiliyetini ortaya koyuyor.”
Los Angeles Kitap Eleştirileri

“Büyük sevecenlik anlarına da izin veren, gerçekten rahatsız edici bir distopik roman. Emily St. John Mandel kalıcı görüntüler yaratıyor ve yazım tarzı çok zarif.”
Patrick deWitt

“Çok uzun süredir, sanatın dayanıklılığı ve uzun soluklu olması ile ilgili okuduğum en iyi şeylerden biri.”
Tobias Carroll, Electric Literature

“Kıyamet sonrası tarzı değiştirecek… Bu hayatta kalmak üzerine bir öykü değil, bu yaşamak ile ilgili bir öykü.”
Boston Herald

 “Büyük, zekice, iddialı, tarz karıştırıcı bir roman… Hiç şüphesiz bu sene en sevdiğim kitaplardan biri.”
Sarah McCarry, Torcom

“Aynı zamanda hem garip hem şiirsel hem heyecanlı hem de haşin olan İstasyon On Bir hayatta kalmak, beklenmedik tesadüfler ve sanatın anlamı üzerine canlı bir öykü.”
Bustle, “Ayın en iyi kitabı”

“Rahatsız edici, yaratıcı ve heyecanlı İstasyon On Bir beni hâlâ yaşarken dünya için hüzünlenmiş bir halde bıraktı.”
Jessie Burton
“Emily St. John Mandel’in dördüncü romanı İstasyon On Bir çarpıcı bir sonla başlıyor. Bir gece, bir Toronto tiyatrosunda, Kral Lear rolünü sahnede oynayan, elli bir yaşındaki Arthur Leander kalp krizi geçirip ölür. Oldukça büyük ölçekte, çok ölümcül bir bulaşıcı grip salgını olan trajedi başladığında bireylerin bu şoku özümseyecek pek zamanı olmaz; birkaç hafta içinde dünya nüfusunun çoğu ölür… Mandel coşkulu bir öykü anlatıcı… Okuyucular karakterlerin ustaca birbirlerinin içine giren yaşam ve kader ağlarıyla kazanılacaklar… İstasyon On Bir bir kıyamet sonrası öyküsü olduğu kadar bunun yanı sıra da esrarengiz bir çalışma. Mandel okuyuculara sayfaları durmadan çevirtmek için ipuçları yerleştirmek ve entrikaları yoğunlaştırıcı sorular sordurmak hususunda iyi… İstasyon On Bir kıyamet gününde hayatta kalınabileceğine, her şeye rağmen bireylerin içlerinde iyiliği koruyacağına ve yeni bir dünyayı kurmaya başladıklarında, eskisinde iyi olan şeyleri isteyeceklerine inanan veya inanmak isteyenleri cesaretlendiriyor ve onlara umut sunuyor.”
Sigrid Nunez, New York Times Kitap Eleştirileri

“Geçen ay, Ulusal Kitap Ödülleri’nin finalistleri ilan edildiğinde, bir tanesi diğerlerinden daha fazla dikkat çekti: Emily St. John Mandel’in yazdığı İstasyon On Birİstasyon On Bir bir salgının medeniyeti yok ettiği, tanıdık bir tarz evrende geçiyor. İstasyon On Bir’in Ulusal Kitap Ödülü’ne uygun olmasını sağlayan şey öyküde beklenmedik bir biçimde sanatçıların hayatta kalmaları. Bu edebi ana, hem şekil hem de içerik olarak daha müthiş bir roman hayal etmek çok zor… İstasyon On Bir, eğer her zamanki tarzımızda onun ile ilgili konuşacaksak, yüksek ve alçak kültürleri (edebi kurgu ve tür kurgusunu) birleştiren bir kitap gibi görünebilir. Ama bu kategoriler bu kitabı tanımlamak için hiç de yeterli değiller… Bu kitap birbirleriyle ilişkili olan gözlem, hissetme, bilgelik değerlerini ve bu farklı tarzları bir araya getiriyor… Öykü sıkışmak yerine, açılıyor.”
Joshua Rothman, New Yorker

“Emily St. John Mandel’in hassas ve tatlı yeni romanı İstasyon On Bir… mucizevi bir biçimde, aynı anda hem sürükleyici hem de şiirsel bir havaya sahip… Ustalığının en mühim yönlerinden biri öykünün olaylar dizisi gibi değil de zamanda ve karakterler içinde kusursuz değişimlerle ilerlemesi… Uzay Yolu’ndan alıntı ‘Çünkü hayatta kalmak yeterli değil’ Seyyar Senfoni’nin en öndeki arabasının üzerine sprey boyayla yazılı. Mandel’in bu romanının özelliği… o sözcüklerle birlikte yaşıyor olması. Bu bir kriz ve hayatta kalma öyküsü değil. Bu sanat, aile, anılar, toplum ve dünyaya yeni ve umut dolu gözlerle bakmak için müthiş cesaret gerektiği üzerine bir hikâye.”
Karen Valby, Entertainment Weekly

“Ürpertici… zekice… Bayan Mandel karakterlerini, felaket yaklaşırken, kendini keşfetme eşiğine getirip bu kitaba fazladan bir dramatik hava veriyor. Salgın o kadar bi hayli hızlı yayılmayı sürdürüyor ki hepsini beklenmedik bir anda yakalıyor… Bayan Mandel korkunç bir zamanda sona eren hayatların bir hayli etkililığını aktarabiliyor – veya düzeltilemeyecek hatalar yapıldıktan çok sonra bile devam eden bir yaşamı.”
Janet Maslin, New York Times

“Emily St. John Mandel’in yazdığı İstasyon On Bir’de, Gürcistan Gribi Arthur Leander’in Kral Lear’ı oynadığı akşam yayılmaya başlıyor. Birkaç ay içinde, uçaklar havalanamıyorlar, arabaların benzini bitiyor ve dünya nüfusunun çoğu ölürken elektrik ağır ağır kesiliyor. Arthur’un yaşamının grip öncesi ayrıntı kısmı ve ardından dostlarının, eşlerinin ve sevgililerinin başlarına gelenler böylesine bir felaketin ortasında enteresan derecede güzel bir öykü yaratıyor. Hayatta kalanlar arasında, Arthur öldüğünde bir çocuk oyuncu olan ve gripten sonraki ilk yılbaşına kadar olanlar ile ilgili hiçbir anısı olmayan Kirsten var…”
Nancy Hightower, Washington Post

“Emily St. John Mandel’in İstasyon On Bir müzisyen ve aktörleri Büyük Göller civarındaki ufak topluluklar için Shakespeare oyunları sergileyen Seyyar Senfoni adındaki bir tiyatro kumpanyasının dinamiklerini hassas bir biçimde inceliyor. Bayan Mandel… harika bir zekâ ve dengeli bir ifadeyle yazıyor. Gerçek ilgi alanı arkadaşlık, aşk ilişkileri ve sanatın kalıcı tesellisi.”
Sam Sacks, Wall Street Journal

“Emily St. John Mandel’in İstasyon On Bir’inde öldürücü bir gribin dünya nüfusunun çoğunluğunu yok ettiği ve geride kalan yüzde birin kendi kendilerini yöneten kozalara dönüştüğü, tam bir kıyamet sonrası dünya yorumlanmış. Cormac McCarthy’nin Yol’unun daha umutlu ve kadın ağzından yorumlanmışını düşünün… Mandel’in romanının gergin ve kendine güvenli bir havası var… Kıyamet öncesi ve sonrası ayrı zamanlarda, bolluk ve kıtlık arka planlarını tercih ederek sanatçı yaratımı, şöhret ve inanç konularında sorular sorabiliyor. İçinde insanlara hızla sayfa çevirten bir olay örgüsü ve zorlu karakterler ama daha mühimsi sosyal poblemleri içeren bir romanda yanıt verilemeyen ama yalnızca sorulan sorular var.”
Rob Spillman, Guernica

“Kasvetli bir biçimde lirik… Sanat, aşk ve insan ruhunun zaferinin bir güzellemesi… Mandel hiç çaba sarf etmeden farklı dönemler arasında gidip geliyor… Bu kitap güzel bir biçimde yerleştirilmiş yerler ve manzaralarla dolu; salgın öncesi zamanda büyük, hareketli şehirler, ürkünç bir biçimde sakin Malezya sahili ve kitabın son üçte birinde çok mühim bir ortam olan, müzeye dönüştürülmüş, hemen hemen tamamen terk edilmiş bir Ortabatı havaalanı… Mandel bütün neticelendirılmamış durumları akıcı ve duygulu bir biçimde neticelendirıyor, bütün karakterlerine insanlık veriyor – hem bugün hepimizin yaşadığı tanıyabileceğiniz (ve kıymetini bilmediğimiz) bir dünya çapında, hem de elektriksiz, mobil cihazların ve internetin olmadığı bir dünya çapında. İstasyon On Bir gerçekten akıldan çıkmayan, elinizden bırakması zor ve okuması keyifli olan bir kitap.”
Doug Knoop,  Seattle Times

“Mandel’in müthiş, kaçırılmaz yeni romanı dünyanın nüfusunun çoğunun (cidden %99.99’unun) aniden ve hızla yayılan bir grip salgınıyla ölmesinden sonra, bir yakın gelecek distopyasında geçiyor. Bütün bakış açısı, çöküşten hemen önce sahnede ölen ünlü bir aktörle ilişkili, bir avuç hayatta kalan insan arasında gidip geliyor. Gerçekten elinizden bırakamayacağınız, kusursuz tempoda, yitip giden bir dünyayı anarken sanat, şöhret ve her şey ve herkes yok olduktan sonra ne kalacağını sorgulayan bir eser.”
Amanda Bullock, Vulture

“Hiç düşüncenizden çıkmıyor ve çok sürükleyici… Birçok hareketli bölümde, Mandel’in karakterleri geride kalan salgın öncesi dünyaya benzer özlemle bakıyor, bir zamanlar kıymetini bilmedikleri (internetten, bir portakal yemeğe kadar) bütün o şeyleri hatırlıyorlar. Sadece hayatta kalmanın ötesinde yaşamak ve daha kuvvetli bağlar kurmaya çalışanlar yalnız Mandel’in çöküş öncesi dünyasının sakinleri değil. Hepimiz aynı durumdayız.”
Mike Fischer, Milwaukee Journal Sentinel

“Yok edici bir grip salgınının arkasından medeniyetin yıkılmasına yoğunlaşsa da bu büyüleyici roman yalnızca bir kıyamet fantezisi değil; bu bunun yanı sıra insan yaşamının karışık katmanlı bir karakter çalışması. Salgın öncesi senelera da dönerek ilerleyen anlatı çeşitli bireysel öyküyü birleştiriyor, bir duygu evrenini kuşatıyor ve sonuçta hem tüyler ürpertici hem de coşkulu bir hayata bakış açısı kazandırıyor.”
People Magazine 
 
“Eğer kıyamet sonrası bir roman yazmayı planlıyorsanız, içine yeni bir anlam katmanız gerekecektir. Emily St. John Mandel yeni kitabı İstasyon On Bir’de bunu yapıyor… Öykü şov dünyasının en iyilerinden birisi olan bir aktör, eski eşleri, bir peygamber ve hayatta kalanlar için yerleşim yerlerine seyahat eden Shakespeare aktörleri ve müzisyenlerden oluşan, toplama bir grup olan Seyyar Senfoni’dekiler dâhil olmak üzere çeşitli karakterlerin ağzından anlatılıyor. Her biri karanlık çağlara dönmüş olan bir dünya çapında yaşamak, hayat ve ilişkilerin ne demek olduğuna dair benzersiz bakış açıları getiriyor… Mandel kıyametin kendisine (kaosa, çöpçülük yapmaya, ilaç bulmaya çalışan bilim bireylerina) özel bir vurgu yapmıyor ama bunların yerine insanlık üzerindeki etkilerini gösteriyor. Dünyanın durumuna rağmen, insanlar yaşamaya devam etmek için nedenler buluyorlar… İstasyon On Bir kıyamet sonrası öykü tarzını değiştirecek. Çoğu yazar kasvetli ve kalıplaşmış olmaya eğilimli olsa da Mandel iyimser ve
yaratıcı olmayı seçiyor. Bu hayatta kalmaya çalışmak değil, yaşamak üzerine bir öykü.”
Andrew Blom, Boston Herald

“Ben ilk hikayesinden beri bir Emily St. John Mandel hayranıyım… Kendisi karmaşık, sorunlu ve iyi betimlenmiş karakterlerin yazarı. Onun kitaplarını bitirdikten fazla sonra, içinizde kalan, enteresan derecede güzel bir yazar… İstasyon On Bir (kıyamet sonrası bir dünya çapında dolaşan, gezgin bir Shakespeare aktörleri kumpanyasının, büyük, çok zekice, tutkulu, türleri birbirine karıştıran romanının) yayımlanmasıyla birlikte büyük başarı sağladı. Hatasız ustalığını, zengin sezgilerini ve zorlu karakterlerini dünyanın sonunun çok geniş bir görüş açısıyla zorlamadan birleştiren İstasyon On Bir hiç şüphesiz benim için bu senenin en gözde kitaplarından biri.”
Sarah McCarry, Torcom
 
İstasyon On Bir bir aktör kumpanyası ve birkaç travma geçirmiş tanık hariç, bireylerin çoğunu yok eden bir salgının öncesi ve sonrası ile ilgili karmaşık, ürkütücü bir roman. Mandel’in romanı kıyamet sonrasına bir bakış, bir aktörün yaşamı ve onu kurtarmaya çalışan bir adamın düşüncelerini bir araya getiriyor. Bu iddialı bir başlangıç ama Mandel’in canlı, bağımlılık yapan dili bu bölümleri birbirine bağlıyor. Bu romanın niçin en övülen eseri olduğunu görmek kolay bir şekilde: İstasyon On Bir bir anlatı ve yazım zaferi, sanat, toplum ve şu anda yaşadığımız dünyanın önemini güzel bir biçimde düzenlemiş bir eser.”
Claire Luchette, Bustle

“Tutkulu ve bağımlılık yapan bir roman.”
Sarah Hughes, Guardian

“Mandel sıradandan çıkıp şimdiye kadar okuyacağınız, büyük ihtimalle en büyüleyici ve düşünce zorlayıcı kıyamet sonrası romanı yaratıyor… Güzel bir dili var… İnsan duyguları ve ilişkilerini sağlam bir biçimde konu alıyor… Bir gerilim ve dehşet hissi olsa da İstasyon On Bir sıradan kıyamet sonrası romanlarının umutsuzluğunun arasından sıyrılıyor çünkü asıl içeriği bu tarzda bazı zamanlarda yaşanan bir konu: umut.”
Independent 

“Güzel ve heyecan verici bir roman, aksiyon eski ve yeni dünya arasında gidip geliyor, karakterlerle onların geçmişleri arasında bağlantılar çiziyor ve şu anda bildiğimiz hayat, arkadaşlığın, sevginin ve ortadan kaybolan sanat, araçlar, sinemalar ve uzaktan kumandaların değeriyle yaşamın tatlılığını gösteriyor. Mandel’in kıyamet sonrası dünyayı betimlemekteki kabiliyeti, kurgusal gerçekliğinin korkutucu derecede olası görünmesine neden oluyor. Kıyamet sonrası öyküler, bir zamanlar okuyucuya alternatif bir gerçeklik ve kitabı bırakıp etrafındaki gerçek dünyaya minnettar bir biçimde bakma fırsatı sunardı. Bu okuyucusunun yaşadığımız yaşamın ve keyfini çıkardığımız ayrıcalıkların yasını tutmasını sağlıyor.”
Sunday Express

“Sanat ve kıyamet üzerine akıldan çıkmayan bir öykü. İstasyon On Bir kaçırılmayacak bir deneyim.”
Samantha Shannon, Kemik Mevsimi’nin yazarı

“Bugünlerde raflarda kıyamet sonrası üzerine heyecanlı hikâyelerde bir kıtlık var ama İstasyon On Bir aşırı derecede insanın başına takılıyor… Eserde hafife alınan, insanın içini dağlayıcı bir nostalji var… yıkımın içinde, şaka anlayışı var… ve Mandel’in yarattığı, dağılmış insan topluluklarının birinden diğerine dolaşan, Seyyar Senfoni’si var… Mandel tamamen farklı karakterlerin arasındaki bağlantıları düzgün ve tatmin edici bir biçimde açıklarken yaşanan, tatmin edici bir dolambaçlı gizem de var… Bu kitap çoğu sıradan macera kitaplarından çok daha uzun süre okuyucularından kopmayacak.”
Alison Flood, Observer
 
“Kıyamet sonrası senaryolar bazı zamanlarda pozitiftir… ama Mandel’in kitabı harap bir dünya çapında yaşamanın ne kadar zor olabileceğini betimlerken, bir taraftan da değişik bir bakış açısını savunuyor.”
Molly Driscoll, Christian Science Monitor Editörün Seçimi

“Devasa kapsam ve zaman atlayan yapısıyla, İstasyon On Bir hem kalın fırça darbeleri hem de geçmiş ayrıntı kısmının minik noktalarıyla kıyamet sonrası dünyayı resmediyor. Bir dönemin diğerinin üzerindeki tesirinin sonucu yaşanan çatışmalarda, ufak bir grup ilişkili karakter güncel tarihi çağın yıkılması ve bir sonrasının ilk sendeleyen adımları içinde tökezlemesine tanık oluyorlar… Karantina altındaki bir havaalanında ve silahlı çatışma eğitimi almış aktörler ile müzisyenler tarafından korunan, eğreti yerleşim yerleri arasındaki tehlikeli yollarda hayatta kalmanın kuvvetli bir biçimde sürükleyici öyküsü. Mandel bu dünyayı eksiksiz hayal ediyor ve onun burada ortaya konan tutkusu ile hayal gücü takdire şayan.”
Emily Choate,  16. Bölüm

İstasyon On Bir… Ben kendimi tutamadım… Onu sizin de okumanız gerekiyor… Bizim yaşadığımız dünyayı müthiş bulmanızı sağlayacak… ve sizi en delirten bireylerin belki de onlarsız yaşamayı istemediğiniz bireyler olduğunu size hatırlatacak.”
Mary Pauline Lowry, Huffington Post Books Blog

“Hiç bir kitap beni Emily St. John Mandel’in İstasyon On Bir’i kadar toplumun olduğundan büyük görünen yok oluşuna ikna etmedi; insan nüfusunun %99’unun kökünden kurumasına neden olan yeni bir grip türünden sonra, bizimkine çok benzeyebilecek, aynı bizim dünyamız ile ilgili bir kıyamet sonrası romanı. İnsanın ruhunu ürperten bir başlangıç ve… sizi uyarmalıyım olası hastalık taşıyıcılarının cirit atabileceği bir havaalanında okunmaması gereken bir roman… Mandel hem dehşet hem de empati uyandırmanın çarpıcı kabiliyetini ortaya koyuyor… Yıllardır ispatladığı bir kabiliyeti var… Bu kitap gibi, her salgın ve her çağda yaratmaya devam etmemizde ve yaşamayı sürdürme yetimizde, bireylerin büyük bir görkemi var.”
Tiffany Gibert, LA Kitap Eleştirileri

“Mandel gerçekten üç hemen hemen edebi gerilim romanının ardından şimdilerde yaygın bir tarz karışımıyla, entelektüel distopyayla ortaya çıkmakta. Bir Shakespeare kumpanyasının salgın sonrası, seyrek cemaatlerin olduğu dünya çapında dolaşmasına odaklandığı bir insanlık oluşturuyor. Grip öncesi bir kurbanın, Lear kişiliğini oynarken sahnede ölen bir Hollywood aktörünün yaşamına devamlı geri dönüşler yapıp hem yok olan havai dünyaya gülünç bir avuntu hem de güzel görüntüler sağlıyor.”
Boris Kachka, Vulture

“Sezonun en fazla konuşulan romanı.”
Stephan Lee, Entertainment Weekly

“Hayatın sınırdaki unutulmaz, akıldan çıkmayan ve hemen hemen sanrısal bu portresinde, temel insanlığını sürdürmeye ve sanat, anılar ve popüler kültürün kalıntılarıyla yok olan dünyayla bağlantılar yapmaya çalışıyorlar… Harika bir biçimde kurgulanmış, aşırı edebi, kıyamet sonrasıyla alakalı heyecanlı bir roman.”
Lauren Gilbert, Library Journal 

“Bu bir çırpıda okunan roman dünya nüfusunun yüzde 99’unu yok eden bir grip hastalığından önce ve sonra yaşamın ayrıntı kısmını veriyor… Karakterler ıssız, kıyamet sonrası bir dünya çapında hayata anlam veren şeyi yansıtırlarken okuyucular da aynı şeyi yapmak
için ilham alacaklar.”
Real Simple

İstasyon On Bir zamanı içinde zekice ‘daha nazik, yumuşak bir zaman’ kavramına dönüştüren harika, zorlayıcı bir roman. Ve de Mandel’in hayal gücünün (ürkütücü derecede gerçek detaylar ve çok çekici, çok insancıl karakterlerin bol bol olduğu karanlık, parıltılı bir yerin) tavşan deliğine düşmenin zevki.”
Liza Klaussmann

“Mandel’in şuana dekki en iyi, en tutkulu eseri. Kıyamet sonrası öyküleri bu sezon çok moda ama Mandel’in karmaşık olay örgüsü ve karakter yaratmadaki ustalığı bu birbiriyle ilişkili hikâyeler romanını çekici bir kitap olarak öne çıkarıyor. Ölümcül Gürcistan Gribi’nin aniden yayılması ve ünlü bir aktörün sahnede ölmesiyle başlıyor ve hayatta kalan birkaç kişi için sahneye çıkan, gezgin bir Shakespeare kumpanyasının yirmi yıl sonraki seyahatleriyle gelişen bu roman bir taraftan sanat ve insan bağlantısının güzelliğini ararken karanlıkta geçiyor.”
The Millions

“Tutkulu, görkemli… Mandel’in yaşadığımız dünyanın narin güzelliğini ortaya koyan görüş açısı yalnızca acı verecek kadar güzel değil, bunun yanı sıra korkutucu derecede akla yatkın. Filizler veren kıyamet sonrası edebi türünün içinde, Mandel’in üstün, akıldan çıkmayan romanı klasikler arasında bir yeri hak ediyor.”
Kristine Huntley, Booklist 

“Bazı bireylerin sanat, kültür ve nezaketi korumak için savaş verdiği kıyamet sonrası bir dünya çapında üstlenilen bir tutku… Cormac McCarthy’nin Joan Didion’la tahterevalliye bindiğini düşünün… Mandel tatmin edici bir tesadüf ve kısmet ağı örüyor… Çok cazip… Patlayan bir roman.”
Kirkus 
 
İstasyon On Bir havai fişek gibi bir roman. Şık bir biçimde kurulmuş ve içine patlayıcı bir güzellik konmuş, yaşam, insanlık ve anıların artçı şokuyla dolu.”
Lauren Beukes

“Medeniyetin enkazını incelemek için eşsiz bir yolculuk… Magazin söylentilerı ve gaddar bir geleceğin vahşi karışımı…
Mandel’in tek bir yaşamın bile değerini gösteren farklı kaderleri olan bireyler arasındaki bağlantıları incelemesi dikkate değer.”
Publishers Weekly

“İhtişamlı, beklenmedik, olağanüstü yazılmış; elinizden bırakmayı bir deneyin.”
Times

“Görsel olarak çarpıcı, rüya gibi ortamlı ve enteresan derecede sürükleyici… İstasyon On Bir  kıyamet, anılar ve kayıplar, nostalji ve özlemle alakalı değil; bir dünya ile ilgiliki hızlı bir şekilde geçip giden izlenimimizi derinleştiren sanat gayretini ve yalnızlığımızı cesaretlendirme.”
Guardian

İstasyon On Bir’in kazandığıödüller ve başarıları:
 
Arthur C. Clarke Ödülü
Toronto Kitap Ödülü
Baileys Kadın Kurgu Ödülü
Andrew Carnegie Madalyası
New York Times çok satanı
Globe and Mail çok satanı
Entertainment Weekly yılın en iyi kitabı
Ulusal Kitap Ödülü Finalisti
PEN/Faulkner Ödülü Finalisti
Sunburst Ödülü Finalisti

PDF Kitap indir
YAZAR BİLGİSİ
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Gaziantep Oto Kiralama
Gaziantep Havalimanı Transfer
Gaziantep Oto Kiralama